9 Ekim 2009 Cuma

her yolda bir haber var

Bu hafta çok ilginç otobüs yolculukları yaptım, genelde evden okula gidişim 2 saati buluyordu, eh bende kendimce yaratıcı çözümler buluyordum.Neyse ki artık trafik falan kalmadı otobüle yolculuk saatim normal saatlere indi(1 buçuk saat).Herşey yine aynı monotonluğuna dönmüşken dün akşam yine enteresan bir yolculuk yaptım, nasıl denk geldiysem, bilmiyorum artık fazla sosyal insanlarla aynı 4'lü koltuklarda oturmuş bulundum.Yanımda 19 yaşında teorik olarak arapça tercümalığı okuyan ama pratikte pizzacıda çalışan, çok ve boş konuşan bir genç vardı.Karşımda da atlas sinemasında çalışan bir abi, onunla konuşmamız çok verimli oldu.Türk sineması nereye gidiyor, hangi filmlere hangi seyirci kitlesi geliyor, festivaller olmasa sinemaya kimsenin gitmeyeceğini, sonracııma atlas simasının tarihi; çokda eski değil daha 20 yıl önce ne haldeymiş şimdi ne halde olduğu, şu kadarını söyliğim şu an atlas sinemasında film izlediğimiz büyük salon eskiden sadece bir salonun balkonuymuş.Aklınız hayaliniz mantığınız alabiliyormu, çok enteresan çok enteresan..
Abiyi hazır yakalamışken bana bir kaç film önerdi, bende bir kaç filmi sordum; Bİr kere Çağan Irmak'ın 'Karanlıktakiler' filmi biraz ağır gitse bile gidilmesi gerekirmiş, kaldı ki bencede öyle.Sonra 'NEFES' güzel filmmiş yiğitte diyordu bakalım merak ettim film hakkında en ufak bir fikrim yok ama niye herkes güzel diyor bu filme? Haa birde kutsal damacana 2 yi sordum. Ne zaman gelecek diye. Kasım-Aralık dedi işte onuda heycanla bekliyoruz bakalım..

Hiç yorum yok: