6 Nisan 2009 Pazartesi

Buda bi bunye arakadas

Ya bi insanin ustune bukadar gelinmez ki ayiptir yaziktir bende bi can tasiyorum. Haftalardir ugras calis didin sonra sonuc ne ...... Aq bu yil ne acayip geciyo ya hayatimda yapmayacagim isleri yapiyorum peki niye hic hatta kocaman bi hic ama bi yandanda deger be arkadas eger istiyosan aptallik bile olsa deger ha sonradan pisman olabilirsin degmezmis keske yapmasaydim diye bilirsin ki dedim hemde cok fazla dedim ama insan o anda istiyo ne diyeyim bi daha olsa bidaha yaparim ama bende bi can tasiyorum dimi bu kadar sabrimi zorlamayin insanim neticesinde yani ne diyiim ne anketi severim ne anketorleri ama bugun bi anket yapiim dedim dumur oldum ayiptir yaaw buda bi bunye buda bi can...

2 yorum:

kezban paris'te dedi ki...

noldu lan? daha açık konuş.

ersn dedi ki...

walla en fazla bu kadar oluo yapicak bisi yok