18 Nisan 2009 Cumartesi

mesele deger meselesi

Ben karsindakine arkadaslarina deger verme konusunda genelde farkli dusunuyorum hangisi dogru bilmiyorum ama bi insan deger veriyorsan illaki karsilik beklememen gerekir tamamhaketmiyor olabilir sana kazik atmis olabilir ama o insana deger veriyorsan veriyorsundur yani ona verdigin deger sirf bu yuzden bitiyorsa birincisi verdigin deger yalanmis ikincisi sen cok kolay insan harciyorsun demek oluyor.Genelde insanlar bu sekilde dusunuyorlar o benim degerimi hakketmiyorsa veya benim ona deger verdigim kadar bana deger vermiyorsa benim icin bitmistir falan seklinde konusuyorlar.Kendilerince haklilar belki ama bence yanlis burda devreye gurur diriyor.Gurur dedigimiz olayda bir acidan guc gostergesi cunku kendini tutatbiliyorsun karsindakine karsi bir yandan da buyuk bir zayiflik cunku evde yumrugunu isirip agliyorsun ama kimse senin o halde oldugunu bilmiyor.Dedim ya ben o kadar gurulu bir adam degilim arkadasima sevgilime kardesime aramda ne yasanirsa yasansin deger veririm cunku nolursa olsun kisa veya uzun hayatinin bir donemini paylasiyorsun ve onlardan bisiler alip bisiler veriyorsun.Sen ne kadar aldin nekadar verdin muhabbetine girersen yanlis olur cikar iliskisi olur ondan otru deger mekanizmasi benim beynimde farkli calisiyor..

Hiç yorum yok: