24 Eylül 2010 Cuma

zaman

Zaman cok cabuk geciyormus, tam iki yil olmus adam gibi oturup konusmayali. Hala guzel hala eglenceli fakat eskisi gibi degil, tabi bu iki yil hic degismemis hep dunmus gibi yasadim hep yarinmis gibi umut ettim olcak dedigim seylerin hepsi oldu, oluyorda ancak 2 yil once olcak dediklerimin simdi olmasinin bir onemi varmi bilmiyorum. Aslinda onemli yani hic degismeseydi biraktigim gibi bulsaydim daha guzel olabilirdi. hmmm soyle birsey de var ki degisip degismedigini veya ne kadar degistigini bilmiyorum. Ama zamanin bu kadar hizli gecmesi ve benim dun gibi yasadigim seylerin ustunden bu kadar uzun sure olmus olmasi ve bu sonuncunda gelinen noktalari kabullenemiyorum, istemiyorum midem bulaniyor. Sanki bunu farkettigim su gunlerde evrim geciriyorum bu evrim sancili basladi..