8 Ekim 2010 Cuma

gormeyeli her sey ne kadar degismis

Sanirim uzun zamandir sehirler arasi otobusle yolculuk etmiyorum, en son ne zaman yolculuk yaptim hatirlamiyorum da benim hatirladigim zamanlarda daracik bi kkoltuk beelki (o da en luksun de ulusoy falan..)kulaklik radyo falan olurdu.Yalniz simdiyle hic alaksi yok onu soyliyeyim. Bastan da belirteyim ben bu satirlari ankara yolunda otobuste yolculuk ederken internete bagli bir sekilde yaziyorum. Tamam bayaa zamandir otobuste internet falan duyuyorduk boyle seyler ama insanin basina gelmeden oha demiyorsun. Ayrica tek mesele internet de degil onumde bir tane ekran, (bir nevi bilgisayar) dogru duzgun calisan tv kanallari, bir suru katagoride, bir suru film, bir suru muzik yani hem haberleri dinleyip hemde ankarada ulasmam gereken kisilere ulasip cok fazla isi otobusteyken halletmek ne guzel bir seymis. Cok fazla abartiyorum gibi gelsede harbiden saskinliklar icersindeyim.Biz hangi ara bu kadar teknolojik olduk(asuman baba) diyerek bir alintida yapabilirim. Ha bu arada koltuklar da kullanmasam da masaj ozelligide var.:D Yaaaani nasil oluyor bu is, nereye gidiyoruz cocuklarimiz neler gorcek kim bilir..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Great blog! Is your thеmе custom mаdе or did you download it from
sоmewherе? A dеsign like youгs with a fеw
ѕіmρlе tweeks wοuld rеаlly mаke my blog stand out.
Plеase let me knoω whеrе you got your design.

Manу thanκs

My blog ρost hcg drops for weight loss
my webpage :: hcg diet reviews