10 Mart 2009 Salı

Hosbulduk

Sonunda bende blogcu oldum daha olamadim gerci ama ilk adimi attik sonunda peki sorun bakiim kimin sayesinde kim olacak ceren sagolsun(ona burdan selamlarimi gonderiyorum)kendisi bana bunlari silah zoruyla soyletsede o dunyanin en sevimli hayvani(duyda inanma) ha bide dunya turuna ciksam ceren gibi arkadas bulamicakmisim..Ben sunu soyleyeyim eger bi arkadasinizla dunya turuna cikarsaniz pilav yapabiliyormu kontrol edin:) yasadim gordum:) neyse efenim bu aralar biraz fazla dusunuyorum dusundukce birsuru sey geliyor aklima bende bunlari paylasmak istedim..Haa simdi ayip olmasin tessekkur edeyim sana ceren saolasin..Tekrardan hosbulduk..

4 yorum:

POSTACI dedi ki...

Öhöm..Ozaman ilk yorumun benden olsun bebeyim. Seni milli etme şerefine eriştiğim için hür, şen ve şakrakım. (Yanlış anlaşılmasın lütfen) Ayrıca müthiş pilav yapıyorum =)

perişte dedi ki...

meleba hoşgeldin.
((:

ersn dedi ki...

tesekkurleeer tekrar hosbulduk

dikkatsiz okur dedi ki...

cerenin pilavlarına laf söyletmem.. bi de karnım çok aç offf!! pilav istedi canım :(