22 Mart 2009 Pazar

Silecegsin MeSeNe'den

erssin says:
ceren canm sklio naapsak
- ' şimdi reklamlar says:
mangal
- ' şimdi reklamlar says:
salak
erssin says:
mnatikli olablir de sabhtan beri okadr cok yedmki\
- ' şimdi reklamlar says:
yok valla oraya kadar gelcek güçç yok bende bugün
erssin says:
caaranmi oldu ne ustune aliniosun
- ' şimdi reklamlar says:
ahauahahahha
- ' şimdi reklamlar says:
ahahahaha
- ' şimdi reklamlar says:
- ' şimdi reklamlar says:
hayvan adam
- ' şimdi reklamlar says:
ahahahah
erssin says:
:]
erssin says:
merveyemi gtsek korili tawuk pilaw ustunede takiliriz
- ' şimdi reklamlar says:
beni eve bırakıcaksan gelirim
- ' şimdi reklamlar says:
of galiba gelemem
erssin says:
otobusle birakirim
- ' şimdi reklamlar says:
yani beni oturduğum yerden alıp yatağama bırakmanız lazım
erssin says:
arabayi almam orda yatarsn
- ' şimdi reklamlar says:
babam evde
erssin says:
senin babani
erssin says:
sevsnler
- ' şimdi reklamlar says:
sevsinler
erssin says:
cokcanm skildi lan
- ' şimdi reklamlar says:
ben de sıkıldım. acıktım.
- ' şimdi reklamlar says:
yorgunum bi de çok
erssin says:
ya ben feci tokum ama evde pilaw barbunya var
erssin says:
canm kiymali pide istio
erssin says:
of nasil yapicaz bide feci tokum
- ' şimdi reklamlar says:
offf ersin çok açım ben sussana
erssin says:
patattes salatasini sylemeyi unuttum
erssin says:
on numara
- ' şimdi reklamlar says:
AAHAHAHAHA
- ' şimdi reklamlar says:
yok böyle döner gibi etli bişeyler yemek istiyorum
- ' şimdi reklamlar says:
of çok acıktım ersin ya
erssin says:
ben ne yesem die dusunuom
erssin says:
da dunyalari yedim
- ' şimdi reklamlar says:
oha mına koyim. yediyüz elli kilo olcaz
- ' şimdi reklamlar says:
ben okadar çok yiyorum ki hele
erssin says:
ben olmamda iste ...
- ' şimdi reklamlar says:
artist

3 yorum:

POSTACI dedi ki...

Dava açıciğim!

ersn dedi ki...

yalniz su dakka benim bi icim ezildi

POSTACI dedi ki...

O kadar yediğin içindir o. =)